äntligen

nu har jag dator, men det kommer bli svårt att skriva om allt.
men helgen..
min fredag var nice, jag drog till jennie och vi åt varma mackor och pratade om massa saker och hade det mysigt och sen åkte vi till stan och chillade och sen så drog jag hem och la mig i ett lång mysigt bad och sen kom älskling.
på lördagen så åkte vi till lycksele och jag köpte lila skosnören och remmar och nougatgodisar ! hihi !
sen åkte vi och träffade släkt och blev bjuden på en stormiddag! och hade det mysigt !
sen åkte vi hem och drack varmchoklad <3
söndagen så gick vi upp tidigt, han drog och körde bil och jag drog och hängde med lite kompisar , sen blev det middag sen så drog jag till connor och vi hade det mys och jag tog lite bilder! :D
måndag - skolan var lång och dryg :( men jag fick sluta lite tidigare och ska börja med uppsatsen snart som ska bli awesome. sen drog jag till älskling åt massa god mat och såg tv och myste =)
och spelade sushicat :] awesome <3 hihi det var underbart!
sen på kvällen satt jag i ansiktsmask och det var mys! bilder kommer nog snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback