asså godmorgon världen!

jag är trött och har ont i huvudet och försov mig.. fast jag lyckades ändå börja tvätta i tid.. hoppas jag hinner klart tills nästa ska börja gah.. hatar att tvätta första tiden på lördagar.
sen har jag av någon anledning träningsvärk i låren.. men om man har dansat i typ 2 timmar i höga klackar då kanske det tar lite! men jag har upptäckt att det tar jätte mkt att gå med klackar och att dansa med klackar OCH JAG ÄLSKAR KLACKAR. fan att det blev vinter nu.. snön som kom igår lär ju inte försvinna..
och snart kommer väll bilder :D hade iaf det sjukt nice igår! träffade massa gamla kompisaar! och träffade massa nya! och träffade ju såklart folk jag umgås med nu! det var helt nice och vi måste göra om det. SNART!
och seriöst, snön är inte bra för mig.. jag börjar få julkänslor i oktober! sjöng en julsång nyss.. hahah men jag typ bytte så fort jag märkte att jag gjorde det ! hahah galet.. helt undermedvetet så sjöng jag! men det är väll bra, det var ju kring juletider förra året jag träffade älskling ! <3
jag fryser och har ont i huvudet och ryggen.. kan det bli bättre? *host*
jag måste snabbstäda rummet också innan jag drar på stan och köper en fin liten överraskning till min kära broder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback