dagens skräckfilm: Hide and seek

jag och älskling såg hide and seek i helgen <3 den var faktiskt ganska bra , men den var faktiskt inte lika bra som första gången jag såg den.. hm.. men så blir det ju ibland! filmer brukar antingen bli sämre eller bättre, och den här film är inte en sån som blir bättre ju mer man ser den dock.
men jag ger den en trea! för den är ganska bra! men inte så himla bra. :)
men den är så förvirrade så att om man ser börjar tror man att den är på ett sätt , och efter halva filmen så tror man att det är på ett annat sätt och efter slutet så ser man att det är på ett helt annat sätt xD haha, så därför tänker jag inte säga något om den, förutom att den är sjukt wierd och att man visste inte alls vem charlie var ! så jag rekommenderar att folk som gillar psykiska filmer som är inte så farliga att se denna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback