dagens skräckfilm : the grudge

nu har jag sett the grudge och den var inte alls bra tycker jag, men jag såg ju den amerikanska versionen så , det kanske vore bättre om man sett den japanska? japanska filmer är alltid bättre.
den var väldigt osammanhängande och det var svårt att förstå. jag tänker inte ens förklara filmen! det är inte värt det. eller.. snabbt. det är ett hus som det är en förbannelse på , där bor det en dam och sen är det massa folk som dör. haha! jag vart inte så koncentrerad efter ett tag. detta var inte en film för mig.. den var bara skum och jag gillar den inte, men den är inte sämst , och jag gömde mig under täcket en gång.. och det var för att jag trodde att det skulle bli läskigt. men ikke! haha jag måste se klassikerna the ring och the ring 2 för att kunne prata om dom. är sugen på att se dom filmerna ! och om.. 2 veckor så ska man ju såklart se saw 7!!! awesome!!
det är en sak jag inte fattade, jag trodde filmerna var slut efter tredje att det skulle bli en trilogi. men sen kom det fler och man hoppades typ att det skulle komma en till även fast det kändes som om varje film var sista filmen , fast ändå inte. jag är sjukt taggad på saw 7! för att se hur dom knyter ihop allting så det blir ett bra slut så man tänker * AHHAAAA DET VAR SÅ DET VAR *

efter en bra film så ska det komma många funderingar, men man ska ändå kunna förstå varför vissa saker inträffade  , för en film ska inte vara helt ofattbar så man sitter och tänker wtf.. xD
THE GRUDGE FÅR ENDAST EN TVÅA IDAG AV MIG..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback