dagens skräckfilm?

pratade med Cassandra och Isabell ! supersöta är ni!
men dom gav mig ett förslag... och jag ska fan göra det tror jag!
jag ska göra dagens skräckfilm! antingen tar jag någon random, eller så följer jag boken jag har, 101 skräckfilmer du måste se? för dom filmerna kommer jag ju bara måsta se! så jag kommer nog att göra av dom, ska jag göra helt random eller sida för sida? vad tycker ni? :D
håller iaf på att ladda hem Poltergeist från 1982! hörde att tjejen från filmen tog livet av sig efter att ha blivit psykiskt sjuk av att ha medverkat i filmen, det är ju inte bra , men.... då är det ju en bra skräckis om hon verkligen levde sig in så mycket i filmen! det kommer jag iaf att se och så lägger jag sedan upp lite om filmen här och vad jag tycker och så! men jag har ju inte sett den än. kanske börjar imorgon med att se filmerna, eller nu? hahah! sen måste jag ju hitta på ngt awesome.. typ.. som oj den får 4 av 5 toastsss xD hahha, men nu ska vi inte härma björn inte :] jag ska hitta på ngt eget! hoho ni får se!! SUPRISE SUPRISE! hoppas ni orkar vänta ! :D

Kommentarer
Postat av: Cassilurkan

GÖÖÖREE KOMMER FÖLJA SLAVISKKKT <3

2010-10-13 @ 16:25:33
URL: http://themaniac.blogg.se/
Postat av: ISABELL

Du är så gullig!! Jag ska också följa slaviskt! LOVE IT!!

2010-10-13 @ 20:53:46
URL: http://isabellforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback