Det blev lyckat !

asså fan vad nice! jag är lenare än en nyfödd barnrumpa i ansiktet nu!
kan inte sluta ta på mig själv ( hur illa det där nu än låter )
och nu ska jag göra ett test! jag ska göra så här :
  • inge foundation eller liknande på en vecka
  • ha ansiktsmask varje dag i en vecka
  • rengöra med mina rengöringsmedel för ansiktet morgon och kväll
  • inte ens stå i närheten av någon som röker eller något sådant!!
  • äta bra mat
  • inge godis eller choklad (!!!)
  • dricka överdriver mycket vatten
  • gå på en promenad varje dag
och så ska jag hoppas på att det kommer gå bra!
ska ta ett foto nu och sen ett foto nästa söndag!
och kommer lägga upp före och efter bild då!
tagga detta experiment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback