frågestund

nu kommer jag svara på lite frågor !


vilken färg är din tandborste :
Haha! den är lila!
vad brukar du göra på helgerna med dina kompisar ?
umgås och chilla!
jag går fordon vad går du?
jag går omvårdnad! har en framtid på sjukhuset ;)
gillar du snus? jag tycker det är snyggt med tjejer som snusar !
haha jag gillar inte snus!
tycker du att du passar bäst i rakt eller lockigt hår ?
jag gillar lockigt men det är så drygt att fixa, men jag gillar rakt också!
vad är det snyggaste klädesplagget ?
något med spets!
jag heter simon och undrar vad du tycker är snyggast mellan att ha gröna eller blå byxor ?
blå såklart!
tycker du om kyckling ?
det är gott!
hur träffades du och connor ?
en lång och söt historia, men förkortat så var det via vänner =)
vars är du piercad ?
har inga piercingar längre ;)
tycker du att simon stenberg är snygg? det tycker inte jag!
hahha vem är det?
vad brukar du göra på fritiden ?
dansa, vara med älskling och mina kompisar
vilken är din favoritfärg?
lila och blå tror jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hehe, klart jag hade kul, fast kände att tiden gick jävligt långsamt, fast fick några att prata med i några minuter plus att tvn va på :)

2010-10-01 @ 09:43:01
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback