imorgon börjar det..

jag skrev ett inlägg.. sen så råkade datorn såklart dö innan jag lagt det i utkast eller lagt ut den! så nu ska jag skriva ett liknande.. kommer inte bli lika långt! men iaf, jag kommer börja med att lägga ut dagens skräckis, även fast jag kanske inte alltid har tid att se en skräckis varje dag så kommer det fortfarande att heta dagens skräckis ! och jag kommer först och främst att ta filmer utifrån boken jag fick! fast jag saknade flera filmer i den som är jätte bra.. inte kul ! så jag kommer välja någon skräckis då och då och lägga upp här , det kommer innehålla, trailer,betyg,sammanfattning av handlingen och vad jag tyckte!
så det är bara att ni väntar och ser! har ingen skräckis just nu :( så håller på att tanka hem! så jag ska sitta och se !
så här kommer det se ut? gillas det?
och betygen kommer att vara 1-5 och vara små söta gubbar som är passande! 
det var allt för mig ! nu ska jag hoppa in i duschen! ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback