musik ♥

om det är något som står mig nära så är det min musik ♥
och sen så är min pojkvän såklart närmast mig, och jag älskar honom ♥ men nu så ska jag prata om någon som är så underbart, det finns något för alla tillfällen , och musiken finns alltid där! och seriöst, jag önskar att mitt liv var som en film. att musik börjar spelas helt random perfekt för olika tillfällen! Haha ♥
idag har jag lyssnar på mycket musik ♥ har insett att indie är jätte bra! och sånt som är ungefär som indie!
jag har utvecklat min musiksmak litegrann! hittat massa nytt. men jag har bytt musikstil ganska ofta. men nu så börjar jag hitta sånt jag gillar. håller på att utveckla en lista som är Kikki med ett stort K! helt enkelt , den bara lyser kikki helt enkelt. aja! kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback