saw

jag kom och tänka på en sak med saw.. för ''jigsaw'' ligger ju mitt i mellan dom två männen som blir fast i första filmen på toaletten.. men vem är det då som har på sig den svarta kappan?? för jag har alltid trott att det var han, och han har ju den i tvåan, för att visst händer det samtidigt? för att den svarta mannen är ju med och ska arrestera han i svart kappa.. ( för han tror dom är jigsaw ) och då är dom och hittar den där killen som är i den där äckliga fällan som jag inte skulle vilja vara i! tänk att ha två borrar mot tinningen.. inte mys! men iaf.. jag har glömt hur alla filmer gick så jag måste se dom igen och det är precis det jag ska göra nu! för det tar jätte länge innan man fattar? jag har sett saw filmerna ett par gånger.. och hittar nya saker varje gång och man måste verkligen tänka efter har jag märkt! så nu ska jag se filmerna och verkligen tänka efter! för jag blev förrvirrad nu, men jag tror ändå jag vet vem det är! jag är bara trött just nu också ! haha ! jag var bara tvungen att skriva detta mitt i filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback