tjatja bloggen..

jag sitter hemma på en fredagkväll! :(
eller... jag har inte gjort det hela kvällen :D kom inte hem för så länge sen .
jag var först på stan och träffa folket ! sen drog jag till sötjennie och vi pratade en massa och hade det mys och vi åt varma mackor och det var gottigottgott! sen drog vi på stan och träffade folk , det blev kallt så dom drog till ngn och jag drog hem för jag frös extremt mkt så jag hoppade in i badet, så nu är jag len och fin och luktar gott! :D och jag väntar på min pojkvän som jag ska vara med i helgen! vi ska upp tidigt imorn! :( ska åka till lycksele på marknaden! haha nice ! det är en självklar tradition i min familj ! man kan inte skippa lyckselemarknaden helt enkelt! :D
och nu ska jag fixa lite saker ! puss! fler bilder kommer sen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback