tråktråk. och praktik är kul

jag har ingen aning vad jag ska skriva, så om det tar ett tag ! så var inte ledsna!
jag har mycket i skolan och det är plugg hit och dit! inte kul..
så ni får inte bli besvikna om jag inte skriver tillräckligt mycket, men.. ni kommenterar ju inte? så då är det ju inte kul!! hahah, så länge ni inte kommenterar så kommer jag troligtvis inte palla att skriva.. och jag har ingen inspiration längre !
>
men iaf.. jag längtar verkligen till praktiken! jag var och hälsade på igår och dom verkade trevliga!
och ja, hoppas dom har laktosfri mat i matsalen! haha ! man kan ju hoppas.
men jag upptäckte en sak.. jag kommer gå vilse! :O
det är ju så många korridorer överallt. menmen! jag får väll se. får gå dit någon dag och öva xD

Kommentarer
Postat av: connor

jag läser :( väntar varje dag på ny uppdatering <3

2010-10-27 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback