vintern ♥

♥♥seriöst. jag älskar vintern! jag älskar hur det luktar i luften och jag älskar hur mysigt det är!
10 saker som är bra med vintern !
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ jag och connor har snart varit tsm i ett år ♥
♥ man kan dricka sjukt mycket varm choklad ♥
♥ mysiga promenader i den friska luften ♥
♥ julafton! mysigaste helgdagen på hela året ♥
♥ den friska luften + snö luktar fräscht ♥
♥ det blir så vackert och fint ute så man kan ta fina bilder ♥
♥ man kan åka slalom och fika i backen och ha det mys ♥
♥ man har en anledning till att sitta inne och se på film ♥
♥ man kan ha mysiga halsdukar och vantar pch mössor♥
♥ allt glittrar ! frost på marken och stjärnorna i himlen♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
sen finns det många mer mysiga saker med vintern, men dom här kom jag på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback