9 månader idag <3

jag älskar dig så mkt <3 du är mitt allt
och jag kommer alltid att finnas här för dig <3
du är så underbar , och jag vill leva mitt liv med dig
du är det bästa som har hänt mig älskling
jag är så lycklig med dig och du för mig så glad!
jag älskar dig verkligen <3
dom bästa nio månaderna i mitt liv och det kommer att bli många fler <3
du gör mitt liv värt att leva <3
28/12 -09 <3
jag älskar dig! <3
omg jag var blond då xD
och vi är så söta <3
jag är ingenting utan dig och du är så sjukt underbar älskling <3
puss sötiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis <3
skiiii <3

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!!! <3

ni är såå sjukt söta tillsammans =)

2010-09-28 @ 10:29:07
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback