bloggsjukan!

hah , jag har drabbats också.. jag trodde väll inte att det skulle hände.. oh no i didn't..
buut... yes i did!

so here I am, and this is my day..

jag har haft en sjukt bra start på veckan, och ni får ursäkta mina stavfel ställde in någon random inställning på datorn så jag knappt ser texten! sjukt stört.

men min vecka, min måndag.. först fick jag vg på engelskan , sen jobbade jag typ.. sjukt mkt på matten, och sen hade vi livskunskap och jag har goda möjligheter för ett mvg där! mums! nu känner jag mig nöjd.
men inte nog med det. efter skolan så hade jag körlektion.. FÖR FÖRSTA GÅNGEN, har aldrig kört förut.. så det var spänt. men det var riktigt roligt och jag var sjukt bra på det. om jag får skryta.. eller iaf, bra för att vara en nybörjare !
men det är bara att kämpa så klarar jag det!
fan.. har prov imorgon.. känns inte taggat! MEN jag får köra bil sen efter skolan + jag har träning så det är sjukt skönt!

JAG MÅSTE BARA BERÄTTA EN SAK! jag dog. det var som en orgasm i min mun helt enkelt, jag har aldrig ätit något så fulländat ! ni måste prova !!  Marabou Sensation Cookies and Cream, <3 den absolut godaste chokladen <3

---

jag har varit hos världens underbaraste pojke i ett par dagar nu, kändes surt att åka hem, men så äre :( saknar dig älskling <3

--

puss :*

this is my monday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback