Gooooodmorning sunshine!

nu så är det torsdag och det är dags för friluftsdag och jag ska till övik och simma!
känns riktigt tagga! får ju åka med världens bästa emma, och många andra såklart! :D
gick upp extra tidigt för att hinna göra allt, men ändå så hamnar man här, framför bloggen!
me ndet är ju bara kul! jag har köpt mina favoritgodisar nu till resan så man överlever, det finns verkligen inget bättre än lakrits!! särskilt nu då jag är känslig mot mjölk och choklad.. :/
längtar även tills ikväll för då ska man träffa älskling <3
och imorgon så blir det en utekväll med polarna! och sen älskling på lördag igen <3 underbar helg ! :D
jag har en ny bikini! hittade den på rea för 60 kronor! galet :D
nu ska jag även se en klassiker på tv. Nanny! någon som ser på det? det är riktigt nice faktiskt.
aja, nu måste jag gå och packa mitt smink.
ha det bra !


Kommentarer
Postat av: connor

nani brukar spela bra i united men jag visste inte att han hade ett eget program ;);) ha en fin dag älskling <3

2010-09-23 @ 09:39:59
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg!

2010-09-23 @ 09:50:09
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback