Historien om mig



Okey, vad ska jag berätta , jag är väll som alla andra, en tragisk tonåring som hatar sig själv!
eller?  jag är inte en sån som kommer blogga om hur stora bröst jag har eller om mina läppar.
visst, jag hatar mina läppar, och min näsa! men jag ska inte ändra mig för det. jag är nöjd med den jag är! jag är en glad liten solstråle om man får säga så om sig själv.
jag älskar livet! livet är helt klart värt att leva.
och
meningen med livet är att vara lycklig, och jag är lycklig!
jag går gärna i klackar eftersom jag bara är 163 cm ! kläder.. jag har en varierad stil,  just nu idag har jag jeansleggins,pumps och en snygg tunika, och sen får jag inte glömma sjalen, jag älskar min fina sjal från h&m.

det är väll en sak jag kan erkänna om mig, jag har ett beroende och jag har en fobi.
jag är shoppingberoende och jag har agorafobi , vilket betyder att jag är rädd för spindlar.

när det kommer till politik hatar jag sverigedemokraterna och diggar vänstern, fattar dock inte hur i helvete SD kunde få mer röster än V ??? jag har läst om alla deras åsikter.. och jag blir bara så sur.

jag bor med min mamma, hennes man och min bror, och jag har en hund. världens sötaste. min lilla golvmopp <3 han heter rocky!

jag älskar att köra bil! fast jag har bara gjort det en gång. och jag ska göra det ikväll så jag längtar verkligen.

jag har en pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta <3 ni såg säkert mitt brev till honom.

jag har haft 8 piercingar, och har ingen kvar! hah.

jag går omvårdnad så jag kommer gå ut som en undersköterska då jag gått klart , och sen får jag se vad jag pluggar vidare till.

det är svårt att veta vad man ska säga ! så känn er fria att fråga vad ni vill!

jag dansar , men har även tränat krate!

jag älskar att resa! och allt det som har med kultur och språk att göra.

men iaf, nu har ni en inblick i mitt liv.


/ kikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback