I can tell you now without a trace of fear , That my love will be forever !

268 dagar idag , <3
9 månader nästa tisdag <3


jag älskar dig så enormt mycket!
ingen står mig så nära hjärtat som du gör. du har verkligen förändrat mitt liv, på ett bra sätt.
du har fått mig att älska livet, att uppskatta varenda andetag. att verkligen leva livet fullt ut! och det gör jag verkligen, för jag är verkligen så lycklig med dig. du betyder så mycket, och det menar jag verkligen , du fulländar mig, du har gjort mig hel, och det älskar jag. du kompleterar mig och gör mig till en bättre människa. du har fått mig att vara som en solstråle hela tiden , du har fått mig att förstå att varje sekund spelar roll , att varje sekund är värd att inte slösas bort. jag har aldrig känt så här för någon människa, att bara veta att du andas, får mig helt lugn och avslappnad, jag kan verkligen vara mig själv i din närhet. och att jag kan verkligen känna mig lung , trygg och älskad <3

du är min ängel, min hjälte , min pussgurka <3

du är den jag vill leva mitt liv med och den jag vill dela all min glädje och sorg med. jag älskar dig verkligen, du är mitt allt. och jag menar det.. du är den rätte <3 du är den enda jag vill ha och dela mitt liv med !

det finns ingen som dig, du är som en ängel, som har renat min själ, som har gjort mig till en vackrare människa. som har gjort mig till den jag är idag, för du är den vackraste personen jag vet, jag har inte mött någon med sån vacker personlighet och som är så underbart vacker, <3

och dina ögon är så vackra , det första jag såg var dom glittrande ögonen, och det sägs att ögonen är porten till själen, och det tror jag på. för jag såg den vackra personen du är och jag har älskat dig sen dess <3

JAG ÄLSKAR DIG CONNOR <3

jag ger dig mitt hjärta och min själ, för evigt. / Din kikki <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback