jag äger..

asså först var det ju tänkt att vi skulle ha sovmorgon, men tydligen inte, jag ägde iaf. för jag drog på skolan !
sen på lunchen stack jag hem , ordnade massa saker , stack på apoteket , gjorde en överraskning till ikväll ( kan inte skriva det här, Connor kanske kollar , hihi :* )  och ''städade'' lite , eller plockade undan men måste göra mer sen. det blev typ inget och jag diskade för hand typ massor + stoppade in massor i diskmaskinen och höll på med den , och massa saker.. MEN.. bra som jag är glömde jag det viktigaste man ska göra på lunchen.. äta! så jag har inte ätit ngn lunch, och jag sov för länge så jag åt ingen frukost heller, så det jag har ätit idag är en drickyoghurt ( woho dom hade laktosfritt på skolan ) och en lakritskluubbbbaa,
jag älskar lakritsklubbor :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback