kikki och emma

vi är ganska udda vi två, med sjukt många internskämt och massor av kul!
ahahha alla smeknamn vi har på alla xD
okej nu ska jag räkna upp alla smeknamn !
brandbilen,hamster,nalle,giraffen,svinet,colaburken,telefonkiosken,lisa ( en kille ) , grönis , emomarcus , kepskillen, tatueringskillen, brat , osv , och många många fler xD hahhhah , det är något med oss.. vi kan inte säga namnet vi måste alltid hitta på! hahah
och vad fan är det med oss och frukter? :O
SITT INTE PÅ MIN PERSIKA!!!!!!!!!!!!!!!

eller typ kiwi och ananas! hahah, vi är ju för söta.
eller ja, mat överhuvudtaget ! knäckebröd xD hahahhahahah vi är såå söta
em.. och alla hissar! vi älskar saker som går upp och ner och in och ut helt enkelt xD hhaha
och alla gånger vi gått till cafeterian xD
och råkat missa lektioner för vi inte kan läsa xD
asså det  finns så mkt men man kommer aldrig på det!
men vi kommer iaf vara dom bästa undersköterskorna i sverige fan!
fan att man inte kommer på något! men iaf vi ska söka till idol nästa år! hahah och vi kommer vara awesome!
och kommer jag på något så skriver jag det sen!
puss och kram från
kiwiemma och kiwikikki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback