man blir ju helt förbannad

är dagens ideal verkligen så jävla stört att kvinnor verkligen ska se ut som pinnar?
jag har nu fått höra hur fet jag är?
är jag verkligen det? så jävla tjock så att ni måste klaga på det??
vill ni att alla flickor ska vara smala som pinnar ? det är ju inget att ta i , ingen rumpa, inga bröst.
och att alla är så jävla fejk nu förtiden , förstorade bröst, förstorade läppar , ändrar näsan , ändrar käken , ändrar allt!? det dom inte fattar är ju att deras ungar kommer se ut som dom gjorde då dom inte hade opererat sig?
fattar dom inte att dom kommer ha din näsa ? din gamla näsa! man kan inte ändra generna, och varför ändrar man sig ? för att bli nöjd med sig själv? för att göra andra nöjda kanske? det är helt stört iaf.
jag är jävligt nöjd med mig själv och ett kilo hit och dit gör verkligen inte? är jag verkligen så jävla tjock?
eller sitter ni bara och säger det för att ni inte har något att göra? alla kvinnor är olika, men! alla kvinnor har former , och ingen kvinna är helt jävla platt , eller jag tycker att en kvinna ska ha former iaf, att man ska våga vara sig själv, och jag tycker bara att det är nice med rumpa och bröst! så säg ärligt ! är jag verkligen så jävla tjock ?
och är det verkligen så himla fint med att vara extrem smal??
vad tycker ni? är jag så jävla tjock så jag måste gå ner typ.. 20 kg så jag behagar dagens ideal av tjejer?



Kommentarer
Postat av: Anna

Nej kikki, du är inte alls tjock!!! Du är jättefin exakt som du är, idioten som har sagt att du är tjock är helt jävla dum i huvudet! Bry dig inte om han/hon!

2010-09-26 @ 12:25:28
Postat av: kikki

tack anna <<3 du är finast <33

2010-09-26 @ 18:59:52
URL: http://thisismymonday.blogg.se/
Postat av: a

Kicki du ska absolut inte gå ner i vikt för att någon anser att du borde det, inte så länge du själv vet att du mår bra.

Och kurvor är det bästa, önskar jag hade fler utav dom!

Den som inte accepterar dig för den du är är inte värd att accetpera tillbaka .) så stäng ute det negativa och shake that ass and let me see what yaa goot ;)

2010-09-26 @ 19:07:31
URL: http://xayalala.blogg.se/
Postat av: moa

Jag tycker också att dagens ideal är helt sjukt och den idioten som sa att du är tjock är helt jäkla pantad. du har jättefin kropp och jättefina kurvor, precis som en kvinna ska ha :) ska vi hjälpas åt att spöa den idioten??

2010-09-26 @ 19:07:43
Postat av: Anonym

men nej du fattar väl att den som skrev det där bara är en osäker tönt? snälla nån ta inte åt dig, för du är inte tjock

2010-09-26 @ 19:10:14
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA

Åh tack gud vad söt du är!!! :D

2010-09-26 @ 19:10:57
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE
Postat av: kikki

tack alla <3 och jag tar verkligen inte åt mig, för jag älskar min kropp! det är bara att jag blir förbannad på alla som trackar ner på folk för hur dom ser ut !

och alla som inte kan tåla att jag är som jag är och ser ut som jag gör kan dra! för jag är sjukt snygg och sjukt nöjd med mig själv! en kvinna ska ha kurvor.

och det är inte najs om det inte finns något att ta på , eller hur?

2010-09-26 @ 19:13:15
URL: http://thisismymonday.blogg.se/
Postat av: kikki

tack alla <3 och jag tar verkligen inte åt mig, för jag älskar min kropp! det är bara att jag blir förbannad på alla som trackar ner på folk för hur dom ser ut !

och alla som inte kan tåla att jag är som jag är och ser ut som jag gör kan dra! för jag är sjukt snygg och sjukt nöjd med mig själv! en kvinna ska ha kurvor.

och det är inte najs om det inte finns något att ta på , eller hur?

2010-09-26 @ 19:13:18
URL: http://thisismymonday.blogg.se/
Postat av: Anonym

sa bara att du dina höfter hänger över för de gör dom, dra iaf upp strumpbyxorna så att inte allt hänger över så man slipper se det igenom dina tighta och korta kjolar, och när du lika gärna håller på så kan du ju puscha upp dina bröst lite mer som består endast av fett så att några fler kan se dom, dålig stil mot din pojkvän att visa för alla andra, horigt.

2010-09-26 @ 19:47:31
Postat av: Emma

Till den anonyma:

asså seriöst!!

kikki är finare än du nånsin kommer bli!

du kanske pratar om dig själv? för inget av de där du skriver stämmer in på kikki :O

du ska fan inte tracka ner på andra! :@

2010-09-26 @ 19:58:29
URL: http://fluummmig.blogg.se/
Postat av: moa

Du som skrev dom där jävligt låga och idiotiska kommentarerna kan dra åt helvete tycker jag!!! Kikki har jättefina kurvor och jag tycker att även kurviga kvinnor ska få ha tighta kläder utan att behöva bli trackade för det, har man kurvor så ska man inte gå runt och gömma dom.

2010-09-26 @ 19:59:17
Postat av: moa

Du som skrev dom där jävligt låga och idiotiska kommentarerna kan dra åt helvete tycker jag!!! Kikki har jättefina kurvor och jag tycker att även kurviga kvinnor ska få ha tighta kläder utan att behöva bli trackade för det, har man kurvor så ska man inte gå runt och gömma dom.

2010-09-26 @ 19:59:39
Postat av: j

du är jätte fin och verkligen inte tjock!<3

jag hatar verkligen fega typer som gömmer sig bakom dataskärmar och tror dom får göra och säga precis vad dom vill..usch!!

2010-09-26 @ 20:11:42
Postat av: S

Jag ska fan hitta den idioten som skrev det där!! ska fan visa honom vad en 95 kilos göteborgare kan göra mot en feg nörd som sitter framför datorn och kritisera andra!! och kikki du ska verkligen inte ta åt dig!! du är jätte fin och verkligen INTE tjock!

2010-09-26 @ 20:44:16
Postat av: Connor

du är världens finaste <3 lyssna inte på vad den sa <3 finns här för dig <3

2010-09-26 @ 21:59:16
Postat av: Till S av beundrare

Hejsan, jag såg bara konversationen och kollade på domdär bilderna. Jag tycker att du "Kikki" är faktist fet, jag tycker verkligen synd om din pojkvänn som har en sån "horig" flickvän som tror att man ska gå runt och puscha upp fläskbrösten till max och visa de man inte ska visa. Om du vore snygg så hade nog inte så många brytt sig utan varit glada över de dom sett men nu när hon inte är snygg utan ful och har fått för sig annat är et en plåga för alla. Tyvärr så är du allt annat än snygg kikki och det tycker alla som inte är skadad. Du göteborgarn, fränt att kikki ialla fall har en tjockis som kan beskydda henne ^^ 95 kilo visar bara att du är fet :D HAHA , nice :D

2010-09-26 @ 22:15:04
Postat av: Connor

du som skrev nyss kanske skulle sluta vara så feg och visa ditt ansikte ? faktiskt riktigt fult, jag har tänkt polisanmäla det här om du inte slutar skriva nu, så bäst för dig att du slutar.

2010-09-26 @ 22:22:06
Postat av: Btw (till s av beundrare)

Okey okey, jag ska sluta! Jag ger mig connor, Jag bugar inför dig! DU är min konung!Btw så har jag bara skrivit en gång! ;D Älskar er alla! puss. (utam kikki dock), i sverige så har man rätt att utala sig och om hon känner sig kränkt så är hon skyldig att upprätta det för mig så att jag kan sluta. och dom andra också :D

2010-09-26 @ 22:54:38
Postat av: saraaa

jag tycker verkligen inte att du är tjock! och jag håller med dig med det du skriver, lika bra att vara sig själv, varför ska man vara någon man inte är? finns för dig fast jag inte känner dig! men det är bra att du står på dig! och din pojkvän älskar dig för den du är! blir bara arg på folk som måste kommentera andra, fast dom kanske bara är svartsjuka?;)

2010-09-26 @ 22:58:20
URL: http://mellbergsrullgardin.blogg.se/
Postat av: kikki

jag känner mig fett kränkt , kan du sluta?

2010-09-26 @ 22:59:25
URL: http://thisismymonday.blogg.se/
Postat av: connor

du är så omogen , du måste kolla över ditt liv och acceptera att alla inte tycker som du, alla är endå en person, du är nog snart 18 år och redo för jobblivet, skulle du då säga till din chef att den var tjock? kikki är inte alls tjock , kikki är världens finaste tjej, så om du inte håller käften snart, så har du minst 200 personer efter dig ! för kikki har nog mer kompisar en du nånsin kommer ha, och du är fruktansvärt feg som inte vågar säga vem du är , visste du att man kan hamna på anstalt om man mobbar någon på nätet.

2010-09-27 @ 10:11:23
Postat av: connor

du kom på en till sak, bröst är faktiskt gjorda av fett, så jag tror du är en uppblåst bimbo med silicon bröst som tror att du är nåt. du är faktiskt ganska rolig , på ett patetiskt sätt , kom igen väx upp? vad har du för iq ? kanske borde läsa på lite innan du skriver nästa gång, bröst är nästan 100 fett.

2010-09-27 @ 10:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback