tha biatch is here!

Heyyy, Emma här å gästbloggar! =)
Vill för de första säga att dom idioterna som skrev kommentarerna kan bara dra å helvette, Kikki är absolut inget av de ni skriver!

Bättre att bara ge upp å berätta vilka ni är?
nu ska jag berätta om vår tid på östra xD
dam dam dam da....
nämen vi båda började omvårdnads programmet förra året på östra gymnasiet!
när vi började umgås så vart allt mycket roligare, så många minnen vi har tillsammans =)

- ohhh hon hade string
HAHAHAHHAHAH XD

- jag skrev de igår eller imorgon kväll!
hahahahha xD

asså kikki, du å jag å östras hissar <3
upp å ner, in å ut xD
hhahaha de där lät bara wierd! men kikki fattar xD

Aja fett najs med sovmorgon till 12:35 imorgon!

kanske vart ett lite random inlägg men de är najs =)

aja nu måste jag länka till min blogg för kikki sa de: http://fluummmig.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma

glömde tillägga KIWI!!! <3

2010-09-28 @ 11:17:39
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback