torsdag!

först och främst vill jag säga till min älskling att jag hoppas att du har haft en bra dag, och jag svarar på din kommentar här eftersom du inte har någon blogg ;) men nani , och nanny är inte samma sak! hahha xD
visst , han är en bra spelare! men se programmet så fattaru ! ;) jag älskar dig <3


äntligen så är jag hemma, efter en lång dag utan dator. men det betyder även att jag har haft en lång dag med många händelser! jag är trött och slut och har massor att göra , så jag skriver ett kort inlägg nu och så fortsätter jag imorgon. då jag inte är lika sliten.
men om jag ska sammanfatta min dag .
vakna - gå till skolan - åka buss - snacka intressanta saker - byta om - bada - chilla på paradisbadet - gå på stan - åka buss till umeå - åka hem - kunde inte hitta snygga kläder att ha - åkte till älskling - fick en underbar kväll med älskling! <3
ååh jag älskar min älskling så sjukt mkt ! <3
nu har jag så ont i magen så jag funderar på att ta ett bad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback